Co to jest eSale?

eSale to Kompleksowy System Wspomagania Sprzedaży Mobilnej. Uzupełnia lukę pomiędzy klasycznymi programami komputerowymi (ściśle związanymi z biurem) a klientem. System eSale umożliwia lepszy i szybszy kontakt z klientami i jest przeznaczony dla pracowników mobilnych (przedstawicieli handlowych), wyposażonych w przenośne komputery typu palmptop (rozwiązanie funkcjonujące na urządzeniach pod kontrolą Windows Mobile (2003 SE, 5, 6.0, 6.1, 6.3, 6.5) oraz Android)

eSale może być wykorzystany do VanSelling-u (sprzedaż bezpośrednia z samochodu) jak i PreSelling-u (sprzedaż z dowozem na podstawie zamówień).

Sposób działania eSale

W trakcie wizyt u klientów handlowiec może zbierać zamówienia, składać oferty, wystawiać dokumenty sprzedaży (fakturę VAT, dowód dostawy, paragon), przeglądać na ekranie swojego komputera listę towarów wraz z cenami i aktualnymi stanami magazynowymi, dodawać nowego klienta do listy klientów. Handlowiec na bieżąco ma pod ręką informacje o aktualnych stanach magazynowych, płatnościach kontrahentów, terminach realizacji zamówień i innych danych potrzebnych mu do wykonania powierzonych zadań.

Główne zalety systemu eSale:

  • zapewnia firmie doskonałą logistykę,
  • zmniejsza koszty działalności handlowej,
  • wygodny dla klienta dzięki kompleksowej obsłudze na miejscu,
  • ułatwia raportowanie sprzedaży, zapewnia natychmiastową informację marketingową,
  • umożliwia pracę akwizytorom rozsianym po całym kraju z centralnym systemem sprzedaży,
  • zapewnia kontrolę nad pracownikami w terenie,
  • eliminuje błędy przy przenoszeniu danych do i z systemu magazynowo-księgowego,
  • skraca czas rozliczeń sprzedawcy w bazie dystrybutora,
  • zapewnia bardziej efektywne planowanie załadunku, tras, optymalizuje czas dostaw,
  • zmniejsza ilość pomyłek ilościowych i jakościowych.

Podstawowe funkcje eSale

Zamówienia - zamówienie przyjmowane przez naszego przedstawiciela handlowego u klienta opiera się na faktycznym stanie zapasów w magazynie głównym. W zestawie wyposażonym w telefon komórkowy zamówienie to jest automatycznie przesyłane do centralnego systemu zarządzania stanami magazynowymi gdzie jest dokonywana rezerwacja towarów. Klient otrzymuje wydruk potwierdzenia zamówienia na żądanie.

Oferty - przedstawiciel handlowy może na miejscu przygotować i złożyć ofertę zgodną z sugestią klienta a dokona tego na podstawie informacji jakie otrzymuje z centralnej bazy danych. Oferta zostanie przygotowana w oparciu o najświeższe informacje o promocjach i nowościach towarowych uzgodnione na bieżąco z regionalnym szefem sprzedaży a wszystko bez konieczności wizyty w centrali.

Sprzedaż - po każdej transakcji jest drukowany dokument sprzedaży bezpośrednio u klienta a informacje z tego dokumentu automatycznie drogą elektroniczną zostaną umieszczone w centralnym systemie. Uzyskanie szybkiego transferu informacji jest możliwe dzięki oprogramowaniu eSync do wymiany danych pomiędzy palmtopem handlowca a centralnym serwerem z aplikacją obsługującą sprzedaż. eSale pozwala na drukowanie dokumentów sprzedaży przy wykorzystaniu szerokiej gamy drukarek mobilnych. Najnowsza wersja systemu umożliwia również fiskalizację paragonów przy wykorzystaniu drukarki fiskalnej Vega Mobile.

Należności - ważną funkcją systemu jest możliwość inkasowania należności gotówkowych od klientów na podstawie listy rozrachunków dostarczonej z systemu centralnego. Potwierdzenie przyjęcia gotówki (KP) może zostać wydrukowane na miejscu za pomocą drukarki mobilnej.

  • prowadzenie gospodarki magazynowej,
  • zarządzanie bazą klientów,
  • przygotowanie i wydruk dokumentów sprzedaży (faktur, paragonów fiskalnych),
  • zbieranie zamówień (z opcją przesyłania ich telefonem komórkowym)
  • kontrola rozrachunków z klientami,
  • współpraca z istniejącym systemem sprzedaży firmy,
  • wymiana danych z PC poprzez stację dokującą